Services op maat voor zakelijke dienstverleners
Voor de zakelijke dienstverleners (accountants, advocaten, administratiekantoren, financials) bieden wij een op maat gemaakte service aan. Binnen een speciaal opgezette dataroom kunt u veilig de benodigde gegevens aanleveren.
Ons team van specialisten stelt vervolgens de UBO-registraties van uw klanten op.
Facturatie is mogelijk op nacalculatie via een verzamelfactuur. Voor business B2B registratie rekenen wij €25,00
(exclusief BTW) per UBO registratie, per vennootschap.
Wat is het voordeel van de UBOregelen dienstverlening ten opzichte van een notariële opgave?
Voor het opgeven van UBO’s bij een bestaande organisatie zijn er twee mogelijke werkwijzen: een indirecte opgave via een notaris of een directe opgave via de tekenbevoegde. Een indirecte opgave via een notaris vereist een identificatie stap waarbij elke UBO zich fysiek moet identificeren. Een omslachtig proces waar veel ondernemers liever van afzien.
Met de service van UBOregelen.nl slaan ondernemers de fysieke identificatie stap over. Zo is de UBO-registratie een zaak van enkel controleren, ondertekenen en opsturen.
Wat is een dataroom en zijn mijn klantgegevens veilig?
Een dataroom is een cloud-oplossing die speciaal is gemaakt voor het veilig opslaan en delen van vertrouwelijke bedrijfsinformatie.
Wij maken gebruik van de dataroomservice van Microsoft Dataverse, een platform dat bekend staat veiliger te zijn dan elke andere dataservice. Daarnaast heeft ons team een aantal zichtbare en onzichtbare maatregelen genomen om de omgeving zo veilig mogelijk te maken, zoals het verplicht stellen van multi-factor authenticatie (MFA).
Alle ontvangen klant-data wordt versleuteld verstuurd. In het kader van de AVG wetgeving worden, na oplevering van de UBO registratie, gegevens binnen 28 dagen automatisch verwijderd uit onze systemen.
Hoe worden opgemaakte registraties verstuurd naar de tekenbevoegde?
Ons team heeft verschillende technische oplossingen voorbereid om de opgemaakte registraties ter ondertekening naar de tekenbevoegde van de onderneming te versturen:
per beveiligde data-uitwisseling,
per email naar uw betrokken medewerker,
per email naar de tekenbevoegde van de vennootschap,
per (aangetekende) post naar het vestigingsadres van de vennootschap.
Daarnaast bieden wij ook de mogelijkheid onze dienstverlening te gebruiken onder een white-label. Uw klanten worden dan benaderd via de bekende huisstijl van uw organisatie. Communicatie loopt via uw medewerkers.
Geïnteresseerd? Neem contact op via [email protected] of bel ons om in gesprek te komen.